Redo för sommaren? :o



Idag kom lite kläder inför sommaren, jag chansade på denna sommarklänning sorlek 38-40 och den satt riktigt bra så jag är nöjd och glad! Byxorna som kom och linnet var också bra, även den lila tröjan! Någon dag ska jag bli bra på att ta kort på kläder men just nu har jag inget ställe att hänga upp skiten också ser allt förjävligt ut när man väl gör det. Tog en sväng förbi Team Sportia och shoppade ett par byxor till mig också fick K ett par, sen hade de även t-shirts billigt och hon lurade på mig i storlek S, de satt lite väl stramt över tuttarna men utöver det helt ok, nåjå, det ordnar sig nog om någon månad eller så.. kontentan är att jag iaf har lite roligt i garderoben nu som jag kan strossa omkring i när jag leker hemmafru!

Nu ska jag gå tillbaka till köket och se om min soppa börjar bli klar, har provat ett recept som jag hittade i en tidning när jag jobbade och självklart var jag tvungen att prova, jag hoppas på att den kommer smaka toppen men man vet aldrig hur det blir.

Que sera, sera.

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jättefin klänning! :) Gillar =)

2011-02-17 @ 23:11:48
URL: http://spindeltjejen.se

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0