11/2 - 2011


Nyx och Lova in action


Sitter här och väntar på att E ska komma förbi, planen är att titta på film också är det en ganska stor risk att det blir lite té också. Egentligen borde jag städa lite när jag väntar så jag tror att jag ska göra det, så istället för att bjuda på en massa text så får ni lite bilder från igår när (o)djuren lekte på klöspålen, de är såå söta när de håller på och donar och det är ytterst sällan jag får chansen att fota dem när det väl sker.

Vi ses lite senare (om jag har tid) så ta hand om er sötnosar.


Lova älskar att gömma sig i lådan och sen hoppa upp o bita Nyx i svansen



En trött Nyx när leken är klar


Lova när de har lekt klart!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hihi, va söta dem är! :D Känner sig inte Mirage utanför? :P



Kram!

2011-02-12 @ 08:59:56

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0