27/2 - 2011


Det räcker inte med att jag har varit förkyld i x-antal veckor redan, nej nu jävlar har min hals svullnat igen totalt, jag kan inte svälja och matlusten lyser med sin frånvaro och det känns i kroppen att jag verkligen inte äter som jag ska. Det enda jag egentligen får i mig utan problem är té med honung i, då får jag en liten stund av lindring, mitt huvud värker till och från, jag känner mig het/kall om vart annat från att svettas till att sitta med gåshud över hela kroppen, det är underbart. Jag vaknade vid kl 7 av att jag hostade upp en gigantisk klump med slem, mmmmm, imorgon blir det till att gå på apoteket och se vad jag kan hitta som kan lindra, måste bara se upp får sånt jag inte får äta för läkaren. Jag hoppas verkligen att det kommer lugna sig lite imorgon för jag ska jobba större delen av veckan och då är det ganska bra om jag inte har ont hit och dit och mår illa åt höger och vänster för att jag inte kan äta.

Kvällen min kommer spenderas i sängen, jag ska leta upp en riktigt varm filt och sen ska jag bara ligga där och se på serier ev läsa lite om jag orkar fokusera mig så mycket, det krävs lite mer av hjärnan att läsa en bok än att bara titta på tv. Jag hoppas att ni mår bättre än vad jag gör, hade det inte varit för att min förkylning bestämde sig för att gå in i en värre fas så hade jag inte kunnat klaga på helgen, nu har jag mest vilat bort den också hade vi främmande, kvällen var trevlig men jag blev fort trött så alla gick hem klockan 2 (brukar aldrig ske).

Nåjå, trevlig kväll på er.

Kommentarer
Postat av: Carro

Tycker nästan du borde ta och kolla upp det där så det inte har övergått till en bakteriell infektion. Speciellt med tanke på att du varit sjuk så länge och att du nu blivit värre med vad som låter som feber... För är det en bakterieinfektion och man får typ kåvepenin så tar det bara 1-2 dagar innan man märker en markant skillnad. :) Kram!! Hoppas du kryar på dig snart!

2011-02-28 @ 07:38:21

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0