Will you be my valentine?


Då var det den 14:e Feb (igen), tiden går fort, känns som att det nyss var det. Detta är en dag som jag inte dirket brukar ägna åt romantik, kanske är jag helt enkelt inte en romantisk person eller så känns det värdelöst att det är en dag som är tillägnad just romantik, man ska väl inte behöva en speciell dag för att vara romantisk om man nu är romantisk? Det är ungefär som folk som säger: "Jag älskar dig" flera gånger om dagen, för mig innebär det tillslut att ordet tappar sin betydelse, visst man kan säga det men det är ungefär som folk som säger förlåt hela tiden också, efter ett tag så känns det bara som ett ord som kommer ut men det fyller ingen funktion för mig.

Idag har jag inte planerat in så mycket, jag har jobbat och känner mig därför lite snurrig i bollen, sov uselt under natten och känner mig bara trött och seg och har inte direkt någon "drift" att göra någonting idag. Jag ska göra soppa till middag och försöka ta dagen som den kommer, Que sera, sera.

Jag hoppas att ni andra får en trevlig dag och att den ger er det ni behöver en dag som denna, <3.

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det samma till dig! Trevlig alla hjärtans dag!! :)

2011-02-14 @ 17:13:05
URL: http://spindeltjejen.se

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0