14/1 - 2011




Möt det nya tillskottet i familjen, eller jag har henne på prov kan man säga eftersom jag måste veta att hon fungerar tillsammans med Lova och Mirage. Katten hade fått namnet Siv på djurhemmet men jag ska allt komma på ett annat namn (några förslag) om hon kommer stanna hos oss, jag ska ge det några veckor och jag hoppas på att de kommer fungera bra ihop. Siv är 1,5år och steriliserad och riktigt liten (kanske inte syns på kortet men om man ser henne irl så tänker man på det) och hon är fruktansvärt gosig



Denna bilden är på lampan som har fått flytta in i sovrummet, jag orkar verkligen inte vrida bilden rätt så ni får allt titta snett eller skita i det! Jag diggar verkligen glödlampan som är där inne, den är helt underbar måste jag säga och lampan ser ut som en liten planet när man tittar på den (eller så är det bara i mitt huvud).

Nu ska jag försöka göra lite dailys (spelnördar vet vad jag menar) och sen ska jag vila upp mig lite innan J tittar förbi efter sitt jobb och efter det blir det till att handla hem mat till helgen nu när E är hos oss. Ha det bra sötnosar så ses vi när vi ses!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Ja allt godis jag gjorde var gott. Tänkte ju ta med mig några pepparkakskulor igår men efter smällen i bänken så blev jag sämre och sämre. SÅ när du ringde låg jag och sov för var helt däckad :/



Hoppas det går bra med töserna. Och hon var ju bara för go den lille "svarta saran" ;)

2011-01-14 @ 18:21:16
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0