4/1 - 2011


Granen hade glitter hela vägen lite senare, jag var snabb o fotade innan K var klar.

Här kommer en bättre bild på mamma och pappas disneygran, jag diggar den verkligen! :) Eftersom jag blev 30år på Julafton så var jag självklart tvungen att fota tårtan som bevis för jag ser SÅ UNG ut. ;) Jag förstår dock inte varför de envisas med denna sortens tårta, de är inte speciellt goda enligt mig.



Idag har jag varit iväg en sväng på stan och skickat ett paket till syster, igår när jag hade varit på Expert så svängde jag in på en affär och såg något som jag visste att hon skulle vara intresserad av och jag hade rätt. Jag gick hem och ringde till syster och berättade och hon sa: "Gå ner och KÖP", hon hade en himla röta för detta var det sista exemplaret som fanns kvar av denna pryl som jag inte kan nämna vid namn förrän lite senare under månaden (som att jag kommer komma ihåg det då).


Några av mina favorit pynt i granen sen jag var liten


Ett av de nya tillskotten som jag gillar

Eftersom det är först idag som jag har kopplat in kameran till datorn så kommer ni i framtiden få se lite bilder som ni egentligen skulle ha fått se under min tid där uppe, så kan det gå när man glömmer usb-kabeln i datorn hemma och inte har satt den i kameraväskan. Idag kommer jag dock bara bjuda på en till bild och sen ska jag gå och plocka ihop lite, jag har kläder överallt och det behöver dammsugas, som en sista grej bjuder jag på en bild på sötnosen när hon skulle vinka åt mig den 23:e Dec :)



Ps. Att ligga och kika på TV i sovrummet är ganska skönt, hann titta på två avsnitt av bones igår innan jag somnade. Ds.

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vilka härliga julgransdekorationer! Gillas :)

Hoppas att du fått en fin start på det nya året :D

Kram C

2011-01-04 @ 15:52:19
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0