Gott nytt år på Er sötnosar!

Igår firade vi hemma hos syster med hennes familj, hennes svägerska och två vänner till henne och sen kom även gumman dit med sin karl! Det blev en helt ok kväll, lugn och skön precis som jag föredrar när det kommer till nyårsfirande. Jag blev bjuden på en riktigt god shots av systers kompis J, den innehöll Likör 43, blåbärssoppa och grädde, nom nom säger jag bara!

Vid tolvslaget fick syster gå in för då vaknade E4an och vovvarna var rädda, Mirre klättrade upp i hennes knä och då passade Isa också på att göra detsamma, sen gick Mirre och gömde sig under E4ans säng och där stannade han i över en timme.

Klockan ett gav Fröken Anna upp och gick och la sig, jag vaknade första gången vid 6 och sen 7 men efter det sov jag till 10.30! Det är mitt nya rekord här uppe i Norr under de 11 dagar som vi har varit igång. Nu är det dock bara en dag/natt kvar och sen ska vi packa bilen och åka ner till Härnösand igen, det känns både roligt och tråkigt. Tråkigt för att jag har haft roligare här uppe än jag har haft på säkert 10år (det säger inte lite) och jag har hunnit med att träffa mina älskade vänner, även om jag hade velat ha mer tid med dem så har vi iaf träffats och det duger gott och det kommer jag leva länge på.

MEN jag saknar Härnösand också, jag saknar min lägenhet och kissen, det ska bli skönt att komma in i mina rutiner igen när jag är hemma och att kunna bli mer kontaktbar för folket som inte bor i Kalix. Min telefon fungerar nu igen, den överlevde en tur i toaletten och allt verkar fungera på den, jag kände mig riktigt handikappad utan en telefon, eller inte utan en telefon för jag hade ju E3ans men jag hade INGA nummer och det kändes riktigt FEL. Det enda mobilnr som jag kan utantill är pappas och L's och det är nog för att hon har haft samma nummer i alla år (vad jag kan komma ihåg) :)

Nu ska jag vara social med syster och förbereda mig på att åka hem till mamma och pappa för att spendera den sista dagen med dem, ha det bra alla sötnosar också ses vi när jag är i Härnösand igen.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0