Me <3 Matlagningsprogram

Angelo Sosa


Jag har som många vet dille på matlagningsprogram, jag tittar på Hells Kitchen, Kitchen Nightmares, Top Chef, Master Chef o.s.v. men det är banne mig inte ofta det är något ögongodis med. I Top Chef Season 7 var det dock med en som föll mig i smaken och till min glädje kommer han vara med i Top Chef All-stars som har börjar sändas nu (om jag fattat det rätt - om det nu är top chef 8 som räknas som det).

 

Igår kikade jag på Svenska versionen av Master Chef, det kommer nog bli intressant att se men jag tvivlar på att det kommer vara lika mycket liv i luckan som det är med de utländska versionerna där folk tenderar att vara mindre artiga och konflikträdda som vi Svenskar är.

 


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0