Sovrummet börjar ta form




Var och handlade en taklampa till sovrummet, då hittade jag denna lilla söta lampa, kunde jag ignorera den? Absolut inte, jag köpte en och kommer gå och köpa nummer två nästa vecka för han hade inte hunnit få hem ytterligare en svart, vita hade han dock gott om men jag ville ha en svart lampa! Mina fönster i sovrummet såg så otroligt tomma och gigantiska ut innan gardinerna kom på plats men nu ser allt ut som vanligt, eller inte som vanligt eftersom det är nya gardiner där inne och nya stänger men det ser ut som jag vill att det ska göra, jag är verkligen inte mycket för fönster utan gardiner.

Nu ska jag söka fram något att äta till middag och sen ska jag ta det lugnt, eventuellt kommer vi skruva ihop garderoberna eller så blir det imorgon när H och E kommer hit på filmkväll.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0