10/1 - 2011



Grattis på 30års dagen vännen, jag önskar att jag hade kunnat fira denna dag tillsammans med dig men eftersom det inte går så får jag helt enkelt göra det i tankarna istället, jag ska gå upp till din grav och hälsa på lite senare när det är mindre snö så man kommer fram till graven, jag saknar dig vännen.

Tänk att det redan är den 10:e Jan, det är helt sjukt hur fort tiden går. Nu är ledigheten över och jag måste börja ta tag i olika saker, ska ringa till I idag och boka in lite pass som jag ska jobba med henne, sen ska jag även kontakta lönekontoret och min chef nummer tre så jag får på papper av honom hur många timmar jag jobbat åt honom sen Sep. Tur att dagen är ung! :)

Jag har hunnit med en tur tillbaka i tiden, jag hittade dagböcker från min tid på Kreta med J och jag hittade en dagbok som jag påbörjade under mitt första år i Härnösand, tyvärr tappade jag stinget och skrev inte så mycket men det var ganska roligt att läsa om alla äventyr och om tiden när jag träffade K. När jag läser allt så inser jag hur ung jag egentligen var då även om jag själv då insåg att jag var sååå vuxen o.s.v. Jag kunde inte låta bli att fnissa åt mig själv och alla sjuka tankar jag skrivit ner på ett otroligt roande sätt för en Anna version äldre.

Nu ska vi se vad denna dag har att erbjuda för jag orkar inte skriva och jag som eg. skulle skriva om den riktigt roliga festen vi hade under helgen.. antar att det får vänta till en annan gång :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Carro

Känner igen det där, alltid lika kul att hitta åt gamla dagböcker man haft. Läsa igenom alla funderingar och tankar man hade då med nya ögon. Emellanåt så får man ju sig ett riktigt gott skratt också. ;)



Kram!

2011-01-11 @ 09:45:24

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0