13/1 - 2011



Idag delar jag med mig av en tavla som K har gjort, detta är den enda oljemålning han har avslutat, vi har säkert 3-4 påbörjade i lägenheten som han började måla på 2001 men han jobbade så intensivt den perioden att det bara rann ut i sanden. Denna tvala fick mina föräldrar i julklapp 2001 och sen dess har den prytt väggarna i vardagsrummet, just nu bor den dock inne i mitt gamla rum eftersom de håller på att bygga om i huset och då har flyttat iväg tavlan! Jag sa åt dem att jag kunde ta den till Härnösand och hänga upp den för jag gillar verkligen tavlan men de ville absolut ha den kvar. Det enda jag inte gillar med tavlan är K's signatur som blev alldeles för stor när han skulle ordna det innan vi drog norrut och sjävlklart hade han ingen mindre pensel än den där.



Pappa satt upp en träpanel på väggen när vi var där, jag var lite skeptisk till det och saknar fönstret som var där innan men sen när han satte upp tv'n med vägghållaren så blev det helt ok, antar att det tar lite tid att vänja sig, men det blir nog bra när de har tagit bort ena väggen och kan flytta allt så att det blir bättre placering på sakerna!

Men men, nu ska jag föröska göra något kreativt, jag ska ta och flytta över K's kläder till garderoben (eller kanske inte nu när jag tänker efter) men jag ska iaf ta på mig kläder och plocka lite i köket. Har ringt till vaktmästaren och lämnat ett meddelande att om han kommer med korgarna och stången till garderoberna idag så får han bara lägga dem i köket för jag kan inte vara hemma och vakta hela tiden på att han ev. kommer komma. Han sa i Tisdags att han skulle komma på Onsdagen och lämna sakerna men det har han inte gjort och det är inte sååå kul att sitta med två tomma garderober som jag inte kan sätta in någonting i förrän han kommer med resten och som toppen på det så har jag plockat ut alla mina kläder ur den gamla garderoben som K ska ta så nu har jag kläder ÖVERALLT! Jag insåg idag att jag behöver köpa lite galgar för det finns inte allt för många i denna lägenhet....

Idag ska jag även iväg till Utansjö och kika på kissar med J och P, det ska bli spännande! Panter som jag var så sugen på hade hittat hem till sin riktiga familj, han hette egentligen Niel Young, vem tusan döper sin kisse till det? Självklart finns Pontus kvar som blivit av med svansen p.g.a. en klämskada också lilla Siv, det ska bli kul att se dem iaf :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad kul, hoppas du hittar någon gosig kisse! :)



Kramar

2011-01-13 @ 19:23:58

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0