20/1 - 2011

Torsdag, var försvann de andra dagarna under veckan? När man inte jobbar lika mycket som man brukar så känns det som att tiden bara försvinner genom händerna, jag hänger verkligen inte med. Idag har jag försökt städa lite, Internet verkar inte fungera så bra hemma hos oss just nu, det åker upp och ner som en jojo hela dagen och jag blir bara irriterad. SÅ istället för att sitta och blogga och dona så har jag hunnit dammsuga, kört en diskmaskin och dragit igång en tvättmaskin, klå det om ni kan! :) Glömde nästan, jag har även rensat i räkningsgrejen och plockat bort lite skräp ur mina lådor i vardagsrummet så nu rackarns är det fint!

Resten av dagen ska jag nog ta det passivt, jag har en bok som ropar mitt namn och en kropp som vill vila lite. Resten av städningen får allt vänta till imorgon så att jag har något att roa mig med då också! :)


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att din helg varit bra! :)

2011-01-23 @ 23:38:40
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0