25/1 - 2011



Det var ett tag sedan jag tog mig tid att uppdatera, det enda jag kan skylla på är att jag har haft fullt upp (på riktigt). I Fredags var det fest hemma hos oss med J,P,H, E och Dl, festen slutade inte förrän vid 4.30 så jag var lite sliten när jag sedan skulle upp och jobba lite med I på Lördagen. Helgen slutade med att H och E var förbi på Söndagen och H hjälpte K att borra i garderoberna och skruva ihop dem så de står som en enhet också har de fått handtag! När karlarna jobbade gjorde jag och E en soppa som bestod av ärtor, potatis, lök, grönsaksbuljong, kryddor och creme fraiche och till det åt vi ett riktigt gott bröd som E hade gjort, för att avsluta en bra kväll så blev det marängswiss.


Jag vill in i ångduschen nu!

Igår gjorde jag inte många knop, var lite slut i skallen så det blev en lång tupplur under em/kvällen och sen satt jag och svamlade lite med vänner. När jag väl kom till sängen så slocknade jag som ett ljus omgiven av spinnande katter och en hund som gnällde i sömnen.

Idag har jag faktiskt varit duktig och diskat och varit förbi på lampaffären för att se om min lampa har kommit in, det hade den men han hittade den inte ute på lagret för de hade fått hem så mycket så han bad mig komma tillbaka senare under veckan.... antar att jag får gå dit på Torsdag eller Fredag då.

Till helgen blir det full rulle här hemma igen, det är då E's helg hos oss så vi får se vad som händer och sker, jag är fruktansvärt sugen på att åka ner till Birsta och kolla på Gina om de har en tröja som jag vill ha där också skulle det inte vara helt fel att besöka Indiska som har mycket fint.

Nu ska jag snart sätta igång med middagen, hade tänkt göra en soppa men K tyckte vi skulle vänta med den till helgen så det blir bara köttfärsås och makaroner idag, men det funkar bra det också ;)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0