26/1 - 2011




(O)djuren håller mest till i sängen idag, de är trötta och slitna, om de skulle sluta leka hela nätterna så skulle de också vara pigga och alerta denna tiden på dagen! Herr K gick och däckade under sin lunch så det blev inte mycket mat till honom, han hann bara med att rasta vovven och lämna tillbaka filmen jag och I tittade på i helgen.

På Lördag har jag fått planer, J kommer förbi hit och tittar på film också ska vi göra lasagne, hur gott är inte det på en skala från 1-10? Hon skulle eventuellt ta med en vän till henne också så det kan bli spännande. Utöver det har jag inga större planer på vad som kommer hända, antar att det kommer visa sig.




Idag har jag lagt in alla räkningar, jösses vad vi hade mycket. Jan är alltid en månad som blir full för då kommer alla halvårsgrejer som till boxer o.s.v. Jag drog iof lite extra denna månad för att lätta trycket lite på Feb så min CSN är betalt för två månader nu också drog vi bredbandsräkningen för att bli av med den också för i Feb ska K's CSN betalas och den är på 2500kr (tur den bara kommer var tredje månad).

Nu har jag hunnit käka lunchen och ska ta och questa lite med min lilla hunter och lite senare idag blir det till att dra iväg och jobba med I i några timmar, vi kommer inte träffas under helgen som vi brukar för hon kommer åka till Sundsvall och är då med sin pappa hela helgen.

Jag hoppas att ni alla får en fin dag idag <3

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0