4/1 -2011 Nummer Två!


Lotta

Eftersom jag idag hade alldeles för mycket energi i kroppen så har jag istället för att göra som jag lovat mig själv åkt runt som en tornado i lägenheten. Frysboxen är nu avfrostad och rensad, skafferiet likaså, lägenheten är dammsugen (utom sovrummet), köket är skinande rent o.s.v. Men nu mina kära vänner är energin slut och jag håller på att somna vid datorn! Jag funderar starkt på att sträcka ut mig i soffan tills K kommer hem ;)


Världens gosigaste Pettsson!




Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg! Får jag fråga vad du använder för kamera? Så fina klara bilder. //Anna

2011-01-05 @ 13:43:17
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh, det där barbordet med stolarna till är så mysigt! Jag har två såna stolar men hade ett hemmadesignat bord som numera är skohylla isärplockat med en skiva i robust ek ;)

2011-01-05 @ 20:42:43
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Anna

Jag har en Sony A330 också kör jag med lika olika objektiv, just de korten är taget med det som kommer med till kameran :)

2011-01-06 @ 11:01:24

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0