16/7 - 2011



Hurra, det verkar som att K har lyckats smitta mig ändå. Jag blir så LESS! Om det är jag som blir sjuk först så blir han ALDRIG sjuk men direkt han får något så är det garanterat att jag också får skiten sen och oftast några resor värre än honom.

Tack vara denna mysiga sak så sov jag större delen av dagen/kvällen (utöver min utflykt till Murberget), jag gick seriöst och la mig runt 22.30 och klev inte upp förrän just innan 10.00, nytt rekord för mig. Jag som hade sett fram emot denna ledighet och att jag äntligen skulle få tid att hitta på saker men det sket sig rejält.



Men jag får helt enkelt tänka positivt, det är inte så fruktansvärt länge innan jag får åka iväg i några dagar och ha trevligt, det längtar vi till. Innan dess ska jag bara ta mig genom en massa jobb, till veckan blir det väldigt intensivt, tack och lov är det dagpass så jag har kvällarna lediga om jag vill göra något. K har ju inte så fruktansvärt mycket semester kvar nu, halva har gått och sen börjar han jobba igen.

Nu ska jag se om jag hittar något att kurera mig med och sen ska jag ta det lugnt så jag eventuellt orkar åka bort ikväll. Ha det bra så länge.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0