18/7 - 2011


En bild från en av träffarna hos S

Det har inte blivit överdrivet mycket bloggande den sista tiden, men så är det när man har fullt upp på andra fronter med jobb och "familj". Jag ska inte skriva så mycket, tänker gå och lägga mig om inte allt för länge för att läsa lite och sen sova, jobbar tidigt imorgon igen.

Nu får vi hoppas att regnet försvinner till jag är ledig. Jag har bokat in lite jobb med I och sen tänkte jag försöka hinna ta mig ut lite under de två lediga dagarna. Ska ta med mig kameran ut också, var ett tag sedan den fick vara med, dags att byta objektiv på den också för lite variation (orkar sällan ta med mig hela väskan när jag drar ut).

Nåjå, jag hoppas ni har det bra där ute.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0