19/7 - 2011


Eftersom jag inte har hunnit fråga så får ni censurerade bilder när jag har varit ute på galej med S och T, jag har inte hunnit fråga dem om det är ok att jag lägger upp bilder där de är med.

Nu är det iaf lite lugnare här hemma, stridsyxan är begravd efter en total tystnad sen i Fredags. Det känns bra och jag hoppas att det kommer ge ett långsiktigt resultat här hemma, det kan dock bara framtiden utvisa.

Jag är så glad att det ordnade sig med jobbet så att jag kan åka upp till familjen, det ska bli så mysigt att få umgås med systeryster med familj. Det är inte ofta det händer att jag träffar dem så ofta som jag har gjort den senaste tiden dvs 2 gånger på 8 månader, annars brukar det tendera att gå 1-2år mellan gångerna jag ser dem, men jag måste verkligen bli bättre och ta mig tid till att se dem. Man vet verkligen inte hur länge man har dem kvar och med tanke på allt så hoppas jag att jag kommer kunna träffa dem i alla fall 2 gånger om året.


Gladskit med väskan

 

Nu är jag iaf ledig i två dagar och sen blir det en lååång helg på jobbet, men det känns ändå bra för då vet jag att när helgen är över så är det bara två nätter kvar att jobba och sen borde syster vara här! Om allt går som planerat så kommer hon vara hos mig från en Fre/Lördag till Torsdag och sen åker jag upp med henne <3 och nu när jag tänker på det så kommer jag få fira farmors födelsedag för första gången på 4år! Det är nog bäst att jag ringer syster och dubbelkollar så att inget har ändrats innan jag drömmer mig bort för mycket.

 

Anyway, imorgon ska jag träffa I, vi har två olika alternativ på vad vi kan tänkas göra, antingen blir det minigolf (om solen är med oss) eller så blir det Technihus, vilket som så kommer det nog bli bra ändå! :) Vi har inte hunnit träffas så mycket nu i Juli men det får vi ta igen i Aug, förhoppningsvis hinner vi träffas när/om syster är här, kanske kan ta med henne och bada med oss eller något liknande! På tal om bad så längtar jag till jag får bada igen, har ju min baddräkt att inviga eller bikiniöverdelen så det krävs två turer till badet!! :)

 

Nu ska jag se om jag hittar något att käka till middag, ha det bra så länge alla.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0