2/7 - 2011



Vad hände med solen? Den skulle ju vara här när hjärtat gick på semester så att vi skulle kunna åka ut tillsammans och njuta av sommaren, som det är nu så fick vi EN kväll då vi var och köpte mat tillsammans och sen åt vi det i parken och passade på att sola i en timme. Jag som hade hoppats på att den skulle vara här nu eftersom jag inte jobbar igen förrän på Fredag, finns det någon soldans som man kan köra?

Trots att vi inte har det bästa vädret så är planerna ändå bestämda! Idag ska jag förbi till en vän och hälsa på henne, eftersom hon inte bor runt knuten så blir det till att cykla dit *skönt med lite motion*. Jag kommer nog inte vara där allt för länge eftersom jag fortfarande är lite krasslig i kroppen och behöver vila, men samtidigt kan jag ju inte låsa in mig! Jag är så less på att jag aldrig kan få en vanlig förkylning som håller i sig några dagar, mina stannar alltid i några veckor *suck*.

Imorgon ska vi till svärföräldrarna och umgås med dem och med min ena svägerska, tydligen skulle det bli lite bättre väder då så jag ska ladda kameran och ta med den ut. Jag hoppas på att syrenen har blivit riktigt stor och fin, sen ska jag stjäla lite rabarber så att jag kan koka ny kräm här hemma, det kommer bli perfekt att ta med sig som lunch på jobbet.

Nåjå, dags att klä på sig lite vettiga kläder och filosofera på allt och inget. Ta hand om Er.



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0