29/7 - 2011



The pain! Satan i Gatan vad jag brände mig igår när jag var ute i Svartvik med P,S,T och M. Vi var där i flera timmar och när vi låg där så såg jag inte alls bränd ut men sen på kvällen efter min tupplur, då såg jag verkligen bränd ut! Man kan verkligen se var mitt linne börjar och slutar! :) Nåjå, det blir brunt där också, för idag såg jag mer brun ut på stället - INNAN jag for ut igen.

Vi hade supertrevligt där ute, vattnet var svalkande och skönt, inte allt för mycket folk, en bra strand och trevligt sällskap. Det enda negativa var spiggen som var och nafsade en på benen hela dagen.

Idag drog vi ut till ett nytt ställe (för mig) igen, vi var ute i Bondsjön och badade, platsen där man kunde ligga och sola var bra, vattnet var ok i temperatur men botten var så att man måste ha skor när man badar, massor av stenar överallt :S Men nu har vi iaf provat det stället så då vet man, har aldrig provat så många olika badställen i Härnösand sen jag började vara hä 1990, nu på bara fyra dagar har jag varit på fyra olika ställen.



Jag har tagit lite bilder igår och idag men jag har inte hunnit föra över allt från kameran så ni får bara se denna lilla rackare. Märker nu att tiden har sprungit iväg så jag borde göra mig klar och gå ner för P kommer snart och hämtar mig med sin bror och sen ska vi ut på busigheter ikväll.

Så vi får helt enkelt höras lite senare! :)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0