15/6 - 2011



Var försvann solen? Seriöst den har inte visat sig på flera dagar och jag börjar bli lite rastlös. Det är inte skönt att cykla när det är kallt ute och man har moln som hänger över huvudet på en hela tiden så man vet aldrig om det ska börja regna eller inte.

Idag skulle det vara något speciellt med månen, jag och K har planerat att dra ut med cyklarna, kameran och stativet och fota lite, tror det blir till att fara ut på Sälsten. Det känns som att det är lite långt att åka iväg till Smitingen när vi inte har bil även om det stället är perfekt att fota en måne på.


Jag vill baaadaaaaa

Ikväll är det sista Onsdagen som Trädgårn har öppet under sommaren, jag vete tusan vad jag och I ska hitta på sen när de stänger. Men det löser sig nog, vi ska nog hinna med att träffas en gång i veckan ändå på något sätt och vis.

Till helgen blir det roligt, födelsedagsfirande av Piff och Puff, det ska bli spännande att se hur de bor som! =) Efter helgen är det jobb på kalendern, måndag-tisdag och fredag-lördag. Detta innebär att mitt midsommarfirande blir på Lördagen istället men tack och lov verkar ingen ha problem med det så då hinner man hänga lite med Piff och Puff då också! :)

Nåjå, nu ska jag titta lite på CSI och vila min stackars rygg. See you later.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0