Bag of Taste



Jag hade turen att få komma med i Buzzador's Bag of Taste testning, detta är perfekt för mig som verkligen älskar kyckling! Påsarna hade inte kunnat komma vid ett bättre tillfälle för nu är det sommar och under sommaren brukar jag äta extra mycket kyckling.



Denna kommer bli den första jag provar, enligt receptet på påsen ska detta i:

500g kycklingfilé
1 gul eller röd paprika
1 Lök
150g champinjoner (de skippar jag)
och sen i med 2msk olivolja

Lägg i grönsakerna och kycklingen i påsen med kryddorna, skaka påsen väl.
180grader 40 minuter i ugnen


Hur enkelt låter inte det? Jag har stora förhoppningar på denna och hoppas att det smakar bra. Jag har en känsla av att det kommer bli middag med vänner under denna buzzadorperioden så att de får prova på Bag of Taste! =)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0