Lumene Vitamin C+



Idag skickade jag in slutrapporten på Lumene Vitamin C+ och jag var ärligt talat tvungen att ge den högt betyg. Jag tycker att den luktar gott och den absorberas fort av huden (viktigt för mig om det är krämer för jag hatar att känna mig kladdig) och huden känns fräsch när man har använt den. Jag såg på affären att de hade en annan doft också som jag måste prova på när vi har fått slut på denna men med tanke på att K har börjat använda den dagligen så kommer det gå fortare än man tror.

Vad jag har hört så har de som har fått provexemplar gillar produkten också, men det är klart, hur kan man misslyckas med en ansiktskräm när man tillsätter bär från Norrland? ;)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0