Middagen är serverad! :)



Äntligen är maten klar och jag har nu hunnit smaka. Det var mycket smak på kycklingen och även lite fart i kryddorna, jag tror på att sätta ner hela vitlöksklyftor där i så det kommer jag göra nästa gång jag gör Lemon & Herb för jag kommer absolut köpa hem det och testa igen.

K tyckte att det smakade bra: "Åh, det smakar mycket det hade jag inte väntat mig av en färdigblandning och gott är det."

Det bästa med denna är att det är lätt för de som inte tycker om att laga mat och som har svårt för just kryddningen för nu är det ju bara att hacka sakerna, blanda i påsen och in i ugnen. Inget mätande av kryddor och man behöver inte springa och vakta utan den sköter sig själv inne i ugnen.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0