1/3 - 2011

Jag ger upp, vad i helvete är detta för jävla skit! Jag somnade efter kl 5.00 imorse för att min hals var så svullen och gjorde så ont att jag inte kunde slappna av och somna, varje gång jag behövde svälja lite saliv så var jag redo att sätta en pistol mot tinningen, självklart får man en produktion av jag vet inte vad när man är sjuk så svälja fick jag göra mest hela tiden, trodde ärligt talat aldrig att jag skulle somna. Om det inte är bättre så antar jag att jag helt enkelt får prata med vårdcentralen och se om jag kan komma dit på Fredag eller något liknande. Om det bara hade varit en förkylning så hade det varit ok men nu har jag självklart fått kvinnans bästis i samma veva så magen värker också!!!!!!

Nu ska jag käka panodil, dricka té och hoppas på det bästa.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0