15/3 - 2011



Jag sov som en bebis natten som var, det var inte igår jag hade en natt som denna.
Morgonen åt andra sidan var mindre lyckad. Jag vaknade av att K gormade och gjorde kräkljud! Det visade sig att ett av (o)djuren hade bajsat med rumpan utanför sin låda, K gick givetvis i bajset och fick upp det mellan sina tår. Det slutade med att jag låg där i sängen och fnissade samtidigt som man kunde höra svordommar och kräkljud från badrummet. Nu kanske han lär sig att titta var han sätter sina fötter. Mindre roligt var det när jag klev upp och fick ta bort skiten från mattan och dra igång en tvättmaskin, men sen när jag tänker tillbaka på hur K måste ha sett ut så var det ändå värt det.

Eftersom jag sovit så gott och vaknat på ett strålande humör så belönade jag mig med lite blåbärssoppa i ett vinglas. Vinglas kanske ni tänker?! Ja, ett vinglas är bra att ha och när man äter så mycket som jag gör så gäller det att piffa till det man använder så att ögat får njuta också.

Där tog orden slut, jag ska fortsätta att njuta av min soppa och förhoppningsvis kommer ni njuta av eran dag.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0