23/3 - 2011



Om jag blev förvånad på jobbet när de hade gerberor på bordet, inte illa pinkat och vilken tur att jag hade kameran med mig efter promenaden med K.




K tog ett kort på mig när vi var ute och promenerade i Söndags, eftersom jag var tvungen att stå mot solen och rynka både panna och ögon som tårarna rann från av det starka ljuset så är jag snäll och censurerar den skiten ;) Jag skulle ha haft öppet jackan så att ni hade fått se min slitna Luleå-tröja med huva, hade tänkt visa jackan men det blir lite fel när jag har en huvtröja under som gör att det blir två huvor istället för en. Utöver det så slipper ni som funderar över hur jag ser ut nu i kroppen fundera, för här kommer den påklädda sanningen, inte riktigt i mål än men det är på G.



Tänk att jag har bott i denna stad sen 99 och aldrig tänkt på att dessa två huvuden är på en byggnad? Man kan allt bli hemmablind. Det fanns även ett tredje men jag var så stressad att jag inte hann med att fota det också så jag får helt enkelt gå tillbaka vid tillfälle och fota det också. Planen är att när det blir lite bättre ute så ska jag börja fota aktivt igen, det har varit lite slött under vintern men nu när våren är på G så rackarns ska det fotas åt höger och vänster.

MEN nu mina kära bönor, nu ska jag sluta svamla för idag och hämta mig lite té, jag hoppas att ni sötnosar får en trevlig dag/kväll <3


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Svar:

De är superbra! Ser fram emot att läsa resten nu när tentan i skolan är klar nästa vecka :D



Ps - du får ju inte sudda ut ditt ansikte! ;)

Har du något tips på vad man ska se i Härnösand, ska upp på lördag en snabbis och hälsa på min bästa vän på väg till skolan Umeå :)

2011-03-23 @ 15:39:39
URL: http://spindeltjejen.se

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0