25/3 - 2011



Äntligen Fredag eller vad säger ni sötnosar? Detta är en helg utan måsten för mig och det känns faktiskt bra, jag har absolut ingenting planerat utan jag kan göra som jag behagar. Iof bör jag städa men det tänkte jag försöka göra under dagen, hade planerat att köra en tvättmaskin när jag kom hem idag men K hade redan startat en med SINA saker. Nåjå, får väl tvätta lite senare istället när han har hängt sina saker.

Denna veckan kan jag vara lite stolt över mig själv, jag simmade i måndags, sen vattengympa + simning igår och idag. Vem hade kunnat tro att jag frivilligt skulle ställa klockan för att vara och träna kl 7.45? Sent ska syndaren vakna! Ärligt talat hade jag roligt idag och njöt av träningen, det spelade ingen roll att jag gick dit ensam utan det bara rullade på. Jag passade på att köpa ett månadskort nu eftersom jag kommer tjäna in det på två veckors tränande om jag går som jag planerat Mån, Tors, Fre, tydligen måste man ha med ett kort på sig själv om man vill köpa ett årskort, pfff, som att jag skulle ge dem en idolbild på mig, icke sa nicke.

Nu har jag mumsat klart på min kycklingsallad, den smakade riktigt bra så jag tror det får bli det till lunch också! :) Har även planerat att handla lite frukt idag och göra mig en mumsig fruktsallad till kvällen, eller så får det bli imorgon.

Så, ge mig sommar, jag vill sitta på Skeppet på kvällarna tillsammans med mina gulliga vänner och bara njuta av livet. Det enda negativa är att de kan absolut inte göra en strawberry daiquiri och de är ju riktigt goda att smutta på under sommaren, men sen har de filtar som man kan låna och värma sig med om det är kyligt så det är ju bra.

Nu ska fröken Anna ta och dra bort sängkläderna från sängen och plocka undan lite småplock där inne -> rensa bland mina 2000 böcker så att jag ser vilka jag har läst/ska/inte vill läsa inom en snar framtid. Jag hoppas att ni får en mysig Fredag.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0