27/3 - 2011



Då var det Söndag och det känns helt ok. Veckan som kommer blir det träning tre dagar, sen ska jag jobba lite också får vi se om jag får träna via jobbet också några timmar så det kan hända att det blir träning fyra dagar bara att jag får lön för en av dem! ;)

Så, vad har ni gjort under helgen? Tror iof inte att det kommer komma så många svar för de flesta bara tittar in utan att lämna en kommentar, riktigt oförskämt om jag får säga det själv!

Min helg har varit lugnt, fyndade ett linne, en kjol och 3/4's byxor på H&M till den totala summan av 247kr, det kan hända att jag närmare sommaren köper ett till linne också, denna gången blev det ett randigt (vit/blå (marin) ). Jag har även hunnit med att göra biffar i Fredags, renbäddat och andra nödvändiga saker! En nödvändig sak är även att vila lite och ni kan inte neka till att det är allt bra skönt att vila ibland.

En Söndag som denna så tycker jag att man ska ta det lugnt och njuta av lugnet före stormen. Jag ska koka lite choklad med pulvret som jag köpte i Fredags, jag provade igår men upptäckte att det tog en stund för chokladen att smälta. Jagvar helt inne på vanligt pulver så jag satt i som vanligt och sen: "hmmm, man måste nog ha mycket i för mjölken ser helt vit ut fortfarande" och sen vips hade jag en riktigt brun choklad som blev alldeles för söt, det smakade som att jag satt och sög på en chokladbit fast den var tunn, gott men lite för sött.

Jag hoppas att ni som faktiskt läser här får en trevlig Söndag och sen kanske vi ses till veckan om jag orkar uppdatera.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0