3/3 - 2011

Eftersom jag jobbar idag och fick lite tid över så tänkte jag att jag lika gärna kan blogga lite, idag mår jag som jag mått de senaste dagarna (känns som en evighet), natten har varit lång och jobbig *suck*. När jag igår la mig så hade jag förhoppningar om att lyckas sova (dum som jag är) eftersom kroppen var så utmattad men så blev det inte, jag började blöda näsblod igen och det var inte lite, jösses vad det forsade. När jag kom till jobbet imorse så pratade vi om det och då sa hon jag jobbar med att hon hade pratat med många som fått en dunderförkylning nu och som klagat på att de också börjat blöda näsblod, vad tusan är det med denna jävla vinter? Men men, jag kan överleva två gånger men inte en gång till, NEVER för herre jösses vad jag kräktes när det kom blod in i munnen också, ja, ni läste rätt jag lyckades igår kräkas för första gången sen operationen, det kom lite blod också fick jag upp en matsked med mat ungefär och sen var jag färdigfikad.

Idag känns som en lååååååååång dag, att kliva upp just efter 7 utan att ha sovit ordentligt sen i Lördags är nog illa, men att på det ha fått en hosta som är förjävlig och denna eviga klump i halsen som irriterar. Det är tur att det finns panodil som håller feber och andra hemskheter borta. Jag tycker att lite olika tébolag borde sponsra mig och lägga upp reklam på min blog, jag som dricker alldeles för mycket té varje dag. Det vore nog ett perfekt jobb för mig, téförsäljare!

Nåjå, ska fortsätta att dricka mitt té, earl grey blev det idag på jobbet (orkade inte ta med något mer exotiskt) och sen blir det till att göra fläskpannkaka till de som bor här, själv ska jag äta en soppa och se glad ut om någon timme. Ha en trevlig dag alla och tryck i er en himla massa vitaminer så ni slipper denna skit jag fått.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0