7/3 -2011



Vissa dagar är hon sötare än andra, vissa dagar driver hon mig till vansinne. Fröken Nyx är inte som alla andra, hon är klumpig för att vara en katt, hon beter sig som en hund och hon jamar hela tiden när hon går och letar efter en. Idag har hon en dag då hon är söt, bara söt och inte irriterande :) Jag fyndade henne på klöspålen, hon låg där och åmade sig, jag fotade allt jag hann och sen tog batteriet slut, inte så ovanligt att det gör det när jag vill fota men shit happens.

Jag känner mig både piggare och mindre pigg, idag vaknade jag med en annorlunda snuva och lite nytt slem, trodde jag hade passerat den fasen men det verkar inte som det, K muttrade något om att han började känna sig krasslig, men min tur har han fått något nytt som han kan smitta mig med. Trots att jag inte känner mig helt ok så tänker jag städa lite idag, lägenheten ser ut som jag vet inte vad, jag borde dra igång en tvättmaskin och svabba lite i kök/hall också borde jag faktiskt dammsuga bort lite sand som Mirre har dragit in.

Bah, jag skulle inte ha tänkt på att städa, nu kan jag inte få ut det ur min skalle *suck*, ni får helt enkelt njuta av de söta bilderna på Nyx också ska jag gå och dona lite så att jag känner att jag fått något gjort i lägenheten.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0