Fredagsmys!



När jag precis skulle ställa mig och steka biffarna inför middagen så dök tanken upp i huvudet som jag haft hela dagen, tanken att jag skulle handla tulpaner och sätta i vardagsrummet under helgen för lite extra helgkänsla, sagt och gjort, jag sprang till affären och hann precis dit i tid och handla tulpaner. De hade bara kvar gula men det funkade bra med lite orange i så jag är mer än nöjd, nu längtar jag tills de slår ut.



Eftersom jag är riktigt galen i ljuslyktor så kunde jag inte motså dessa som fanns på Etage, nu har jag två stycken på bordet i vardagsrummet, de lyser så fint.




Jag har fått lite dille på detta hårdbröd, det är fruktansvärt gott och finns på Ost & Delikatessbutiken i Härnösand, jag brukar ha lite av varje på det men favoriten har varit Philadelphiaost eller en biff när jag har haft över från middagen. Råkas ni gå förbi affären om ni är i Härnösand så rekommenderar jag detta bröd.



Etage hade en himla massa choklad som jag blev ruskigt sugen på men jag kompromissade med mig själv och köpte pulver så jag kan göra lite choklad åt mig själv på kvällen, enda negativa är att jag inte har någon mjölk hemma just nu men jag ska shoppa det i morgon. Jag ska försöka komma ihåg och rapportera om den smakar bra, såg att den även funkade till bakning så kanske det blir så att jag måste göra någon slags kaka med choklad i vid tillfälle också.

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad smarrigt! :)



Då får du hålla koll på mig lördag em och söndag, sen åker jag vidare :D

2011-03-25 @ 21:38:55
URL: http://spindeltjejen.se

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0