Shoppingen igår


Skjortor 99kr/st på Lindex, org prist 199kr.



Tröja från Lindex, 199kr org pris 299kr eller var det 399? :o


 

299kr på Rea på Team Sportia.



249kr på Team Sportia, den är supermysig med huva och väldigt tunn, me like. Tanten tvingade på mig en Rosa ist för en Svart - nu skulle min syster vara stolt. Den blå är från hemsidan så man ser hur den ska se ut när den inte är utfläkt hemma hos mig på sängen.



249kr på Lindex, K var snäll och köpte dem åt mig.

 

Det var allt mina damer och herrar, nu kan ni stänka vatten i ansiktet och försöka vakna upp ur chocken!

 

Ps. Var ute efter en tankini och när jag kom på Lindex så hade de bara under Generous kategorin, vilken diskriminering, man behöver inte ha större former för att vilja ha sådana, jag älskar dem och har alltid gjort oavsett hur jag har sett ut. Ds.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0