19/3 - 2011



Jag har tydligen varit snäll och fick riktigt fina blommor i Torsdags, inte varje dag man får blommor minsann! De står så fint på mitt bord i vardagsrummet, tänk om man alltid hade färska blommor hemma, de är vackra att se på, roliga att fota och de doftar gott.



Igår hände inte så mycket, iof jag var och klippte mig före f*n också gjorde jag håret svart men utöver det var det lugnt. Jag var sugen som tusan att åka till badhuset och besöka relaxen och testa den nya bassängen men ingen i denna stad verkar vara intresserad av att gå dit med mig *suck*. Jag gillar att simma men jag gillar verkligen inte att göra det själv, visst jag kan gå dit själv men det är inget jag är speciellt sugen på. Jag får helt enkelt fortsätta att tjata ihjäl K tills han ger med sig och går med på att simma 3ggr/veckan med mig.



I Torsdags däremot var vi ute på Bittens och firade St Patrick's Day, det var riktigt trevligt måste jag säga. De hade en kille som var och spelade musik och stämningen var på topp! Vi beställde en Irish Stew där och den var underbart god, jag hade lätt kunnat äta den några dagar utan problem. Jag drack en liten midori/43 och de andra drack öl som var grön och K provade en Hulken och en Emerald Dream (den var eg min men den var för stark). Kvällen slutade just efter 00.00 och jag var ett vrak när jag vaknade dagen efter för att gå och klippa mig kl 8.00



Jag hade svarat på en enkät på nätet och fick då beställa en t-shirt för bara frakten, jag gjorde en egen liten variant med Lilla Nyx, den kommer passa utmärkt under sommaren när jag jobbar! Personligen tycker jag att den blev ganska fin.

Nu ska jag se vad dagen har att erbjuda för ikväll eller mot em kommer J hit och då ska vi laga biffar med fetaost i *nom nom*. Jag hoppas att alla får en trevlig Lördag!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0