28/3 - 2011



Idag har Anna varit duktig och tränat, tanten som ledde gruppen idag gick på som att hon var full av tjack, jösses vad hon speedade på men roligt var det. När träningen var klar bestämde jag mig för att simma lite extra så det blev 350m bröstsim och sen en skön stund i bastun. Imorgon ska vi prova på Zumba och om jag tycker att det är roligt så får jag köpa ett bad/gymkort nästa månad som kostar lite extra men då kan jag köra allt utan att behöva betala mellan en massa varje gång.

Efter träningen gick jag förbi Kochs och köpte lunch - "Västerbottenost gratinerad flundrafilé med potatis" också tog jag lite löksås till det, riktigt jävla gott om jag får säga det själv! :) Man får alltid med sallad också så nu har jag pizzasallad till ett mellanmål och lite melon. J käkade lunch på stan och sen gick vi in på H&M där hon hittade en kofta och jag hittde en randing tröja och ränderna åt fel håll också! Nåjå, jag vill ha en randig tröja och då ska jag banne mig ha en också, just nu springer jag runt i den och känner mig sommarfräsch!

Nu ska jag göra något annat, slappa lite och sen kika lite på en film som jag inte orkade se färdigt igår, ha det så bra så länge.



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0