29/3 -2011



Igår bestämde jag att jag skulle åka ner till Stockholm på Torsdag - > Söndag, detta är nog en av de få chanser jag kommer ha att åka ner innan sommaren är slut eftersom jag måste försöka åka upp till släkten i Norr också. Eftersom jag inte har brukat se så mycket när jag har varit i Stockholm innan så ska jag banne mig denna gång se lite saker, jag har gjort en liten lista som kan växa!

  1. Skansen
  2. Gå runt på Djurgårn och fota
  3. Gamla Stan
  4. Något museum
  5. ? :o
Min kamera kommer få resa med mig, måste bara komma ihåg att sätta ner laddaren till batteriet för man vet aldrig om jag kommer behöva ladda det om jag är ute och ränner mycket. Vad jag inte ser fram emot är dock att sitta på en buss i över 5h, kollade upp hur lång tid det skulle ta att åka buss till Kalix 9h+ vad i hela friden, så mycket längre är det inte till Kalix än till Stockholm typ 10 mil. Bussen går kl 7.00 på Torsdag så förhoppningsvis kommer jag sova som en stock på bussen (I wish).

Nu ska jag gå tillbaka till sängen och vila, känner mig sliten i kroppen så vila är nog den bästa medicinen. Vi får se om jag lyckas blogga något nere i Söder eller om allt får vänta tills jag får in mina bilder på datorn här hemma.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0