5/3 2011


Jag brukar älska helgen, nu vill jag bara att den ska ta slut, jag vill att dagarna ska ticka på fort så att jag får bli frisk. Hostmedicinen och inflamationsdämpande tabletter fungerar, men inte så snabbt och bra som jag skulle vilja, visst jag är feberfri, jag har inte riktigt lika ont i halsen och min hosta är lindrigare, men jag har ingen jävla ork i kroppen. Äta mat uppe är ungefär det jag gör och sen är jag tillbaka i sängen, jag har lyckats duscha idag och jag var ute på en liten promenad, men jag fröst trots att det var +4 och när jag var hemma så var jag kallsvettig och det kändes som att jag sprungit ett maraton.

Nu har jag tagit sista dosen med hostmedicin för ikväll så sängen hägrar igen, antar att det blir några till avsnitt från en serie och sen hoppas på att få sova ut ordentligt. Natten som var så somnade jag vid 1-2 och vaknade kl 3 och kunde inte sova, kikade på lite serier till just efter 6 och sen sov jag till 9.30. Bättre än ingenting iaf.

Trevlig helg på er.

Kommentarer
Postat av: Carro

De gjorde ingen odling eller så på dig för att konstatera bakterieinfektion? O.o



Kram

2011-03-06 @ 08:07:58

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0