12/5 - 2011



Nu rackarns ska rumpan få jobba! Mamma har pratat om dessa skor ett tag, hon köpte sådana själv tidigare och hon sa att de var riktigt sköna att promenera i. Jag brukar normalt vara lite skeptisk till skor som har en massa "bonus"grejer i sig men efter att ha provat dem på affären så var jag såld, de var fruktansvärt sköna att ha på fötterna och det känns som att man går på moln. Enligt de på affären och grejen man fick med skorna så ska de träna rumpan 28% mer, låren 11% och vaderna 11%.



Jag har även köpt en "bikini" när jag var nere i Stockholm och inser till min förskräckelse att min syster har ett rosa-inflytande över mig. Men jag kan leva med det, de andra som fanns var inte riktigt "jag" och denna kanske inte är "Anna" men det funkar, min syster kommer vara stolt över mig.



Nu ser man den lite bättre, jag till att skaka till när jag försöker knäppa och det är banne mig omöjligt att fota kläder, det går inte att hänga upp dem snyggt och denna som inte har något att "hålla" fast vid, men ni ser iaf ungefär hur den ser ut. Om folk är och badar där jag är så kommer de iaf inte missa mig med mina polkagrisränder ^^



Bestämde mig för att ta en egen bild på mina skor med blixten på, de är inte riktigt så laxrosa som bilden visar på men inte lika ljusrosa som bilden på nätet, man måste helt enkelt se dem live.

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det sägs att de där skorna ska vara riktigt bra!



Toksnygg bikini också - gillar färgerna! :)

2011-05-13 @ 14:34:09
URL: http://spindeltjejen.se

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0