16/5 - 2011


"När folk sårar dig om och om igen, så skall du tänka på dem som sandpapper!
De kanske river ditt hjärta och skadar dig lite, men till slut har du blivit polerad och len, och de har blivit värdelösa...."
Nu är det Måndag och E är här sin sista morgon, efter det kommer vi inte träffas förrän slutet av Aug ev början av Sep. Det mina vänner innebär att gästrummet inte är bokat alls utan står till förfogande till er som vill komma och hälsa på. :)

Helgen har sprungit iväg snabbt, jag har knappt hunnit med att stanna upp och tänka och andas, det känns som att det är Fredag och jag ska göra couscoussallad och sen vänta på att vännerna plingar på dörren, konstig känsla.

Nu har jag fått i mig frukost, jag MÅSTE verkligen sköta maten. Jag känner i kroppen att jag inte skött mig riktigt som jag borde, medicinerna har blivit lidande o.s.v. Idag har jag dock tagit medicinen *klappar på huvudet*.

Nåjå, måste få fart på Fröken nu så jag ska inte sitta här och svamla en massa.

Adjö

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0