17/5 - 2011



Den som gräver han skall hitta, fyndade en riktigt gammal bild på mig på datorn idag. Det får mig att vilja spara ut håret igen och det ska jag nog göra, jag vill ha lika långt som jag hade för något år sedan! Jag är alltid så impulsiv när det kommer till håret, jag kan spara i flera år och mitt i allt så kapar jag flera decimeter. Men nu ska jag absolut låta håret växa och frodas! Ni kommer nog få påminna mig att hålla det också för jag kommer mest troligt bli riktigt less efter ett tag.

Nu ska jag koka lite té och se vad dagen har att erbjuda!

Kommentarer
Postat av: Carro

Oj, vad ljushårig du såg ut på bilden. Hade du färgat håret där? :)

2011-05-17 @ 20:51:40
Postat av: Anna

Jo, det var gjort i en ljusare nyans än vad jag brukar ha på håret :)

2011-05-18 @ 10:49:49

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0