19/5 - 2011



Ny dag, nya tag mina vänner! Dagen börjar med att jag vaknar efter att ha drömt att jag och K har varit på en lyxkryssning hela natten, större delen av natten gick åt till att försöka hitta hytten (jag hade varken nyckel eller minne av vilket nummer den hade) också såg jag en gigantisk båt som var gjord av gräs och blommor men som seglade. Mot slutet av drömmen hittade jag dock hytten men när jag öppnade dörren vaknade jag, urk. Det var nog för bra för att vara sant helt enkelt ;)

När jag kom till datorn idag så jag att jag hade fått en ny friend request på fejjan, det var svärfar som hittat åt mig! Jag kanske borde ringa till dem och höra om jag och K inte kan komma ut och hälsa på dem en sväng under helgen, om det nu är fint väder, det skulle vara perfekt så Mirre får springa av sig lite också kan jag ta med mig kameran. Lika bra att jag låter K sköta det så han inte blir arg för att jag bokar upp hans helg!!

Näe, nu ska jag springa till frysen och se om det finns kvar is i issäcken jag köpte förra helgen också ska jag försöka få i mig lite vatten, vätskebalansen existerar inte just nu. Utöver det kommer jag nog ta det lugnt, hade blodtrycksfall hela dagen/kvällen igår, det var som en never ending story, idag känner jag också av det så det blir till att köra ett lugnt tempo.

Ps. Idag är dagen då jag träffade R för första gången i mitt liv 1996 Ds.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0