21 Maj 2011



Jag vill ha sommar, NU! Var är solen jag hade beställt till idag? Den lyser med sin frånvaro och det är en herrans massa moln överallt. Jag hoppas på att det är varmare ute hos svärföräldrarna, jag packar ner mina shorts i hopp om att solen kommer lite senare! :)

Just nu borde jag egentligen klä på mig och springa till Hemköp för att handla med mig lite frukt och en drickyoghurt till svärföräldrarna så att jag kan äta det mellan måltiderna. Jag borde även försöka göra något åt mitt hår som driver mig till vansinne! Sen jag började tappa hår efter operationen så har massor försvunnit och nu när det har börjat växa ut igen så står det åt alla håll och kanter, jag har en 3-4cm som jag inte kan kontrollera, plattången kan inte göra något åt det. *Suck* Min enda tröst är att mitt hår brukar växa relativt snabbt så förhoppningsvis kommer det gå att kontrollera snart.

Gah, klockan tickar på riktigt fort, jag måste packa kameraväskan och allt annat, jag brukar inte vara ute i sista sekunden men idag blir det så (trots att jag visste redan 9.30 vilken tid de skulle komma och hämta oss). Det är lika bra att jag gör mig klar istället för att tråk ut er med en massa random saker ;)

Trevlig Lördag på Er sötnosar, jag tänker på er mer än ni kan tro ♥


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0