2/5 - 2011


Halsbandet som jag fick av K

Då var Valborgs över för detta år igen, jag har varit sliten i två dagar så jag har inte ens orkat tänka tanken att blogga! Kvällen var i alla fall toppen och jag hade riktigt roligt, eventuellt hade de andra ännu roligare ;) Jag tänker inte gå in på några detaljer om festen på bloggen utan det får hållas bakom lyckta dörrar, de som vill veta något får helt enkelt fråga mig privat om det! :)



Det var vackert ute den kvällen, jag var glad att jag hade med mig kameran, mindre glad att jag inte hade med mig alla objektiv. Vi spelade kubb och vi gick ut lite sent så det hann bli så mörkt att man inte riktigt såg vad man skulle kasta på, efter många om och men så vann killarna och de fick äran att packa ihop och bära hem spelet ;)

Igår trots mitt sega tillstånd så skickade jag iväg två arbetsansökningar så då får vi se hur det går. Utöver det har jag mest muttrat för mig själv att jag börjar bli gammal, att jag har ont på mitten av ryggen (har sina orsaker) och att benen känns som cementblock. Trots detta har jag iaf kört en tvättmaskin och börjat småpacka inför minisemestern nere i Söder.


Nu ska denna fröken gå och läsa lite, hade tänkt gå ut och fika idag men det tilltänkta "offret" svarade inte i telefon när jag ringde tidigare. Jag hoppas att ni har haft en trevlig helg och att veckan kommer bli toppen.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vart ska du ha minisemester då och när? :)

2011-05-02 @ 20:57:49
Postat av: Anna

Torsdag - Måndag i Stockholm.

2011-05-03 @ 11:29:20
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Wow, vilken underbar himmel!! :)

2011-05-04 @ 20:08:18
URL: http://spindeltjejen.se

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0