3/5 - 2011



Man kan inte alltid ha bra dagar, speciellt inte när man precis kommit ut ur duschen och inte hunnit kamma håret :) Men den bjuder jag på så ni kan fnissa åt att jag ser ut som en bebis!

Idag ska jag gå ut och fika med J, jag har varit fikasugen i flera dagar men det har inte blivit av men idag så SKA vi. Vad det blir för fika, det vete rackarns för just nu är jag sugen på det mesta, kanske att jag borde käka istället.

Istället för att sitta här och skriva en massa crap så ska jag göra mig klar så att jag är redo att gå ut genom dörren när J kommer hit. Vem vet, kanske jag hinner blogga senare idag!

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Fin ändå tycker jag! :) Mitt hår ser ut som ett skatbo när jag duschat :)

2011-05-04 @ 20:00:39
URL: http://spindeltjejen.se

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0