Den nakna sanningen....



Eftersom så många frågat hur jag ser ut nu o.s.v. så kommer här en bild på den "nakna sanningen", jag har fortfarande en bit att gå men jag närmar mig i alla fall målet. Frågan som alltid kommer är: "Men GUD hur mycket har du gått ner? Vad smal du har blivit!!!!".

Vet ni vad? Det vill man egentligen inte höra, eller visst är det roligt att ni ser att jag gått ner i vikt, men snälla, snälla, snälla, sluta fråga HUR mycket jag har gått ner! Spelar det egentligen någon roll? Vad har ni att vinna på att veta EXAKT hur många kilon jag har tappat? Ni ska veta, ingen är mer medveten än jag om HUR STOR jag var innan, under perioden då jag gick upp efter att ha startat med mina p-piller och lika medveten som jag om att jag INTE kunde tappa dessa kilon. Hur roligt tror ni att det var att vara medveten om det och samtidigt vara så medveten om att jag inte kunde påverka situationen?

Människor är allt bra nyfikna och gottar sig i andras olycka, jag ska inte generalisera och säga att ALLA är så, men verkligheten är att många älskar att gotta sig i sådana saker.





Det spelar dock egentligen ingen roll hur många gånger ni säger att jag har gått ner massor och att jag borde stoppa på denna vikt, för det är bara jag, bara jag som kan bestämma när det är slut och bestämma när jag har nått min trivselvikt. Just nu har jag inte nått den och jag gillar egentligen inte att lägga upp bilder som visar större delen av mig, men jag KAN göra det för att "glädja" de som vill veta och ge mer bränsle till de som tycker om att se folk kämpa för att komma i form.


Detta är dock sista gången ni kommer få se så mycket, inte så att det aldrig mer kommer ske men det kommer inte bli förrän jag känner mig nöjd själv.



Kommentarer
Postat av: Linda

Du har alltid varit fin i mina ögon gumman! Oavsett vikt! <3 <3 <3

2011-05-25 @ 17:56:50
Postat av: Miika

Tycker det ser bra ut men som du säger så har man ju själv ofta ett mål som man vill nå och detta förstår inte folk omkring en alltid. När man tränar mycket så kan även det egna målet ändras gradvis då man märker resultat. Kämpa på gumman och kör på tills du känner dig nöjd, det är det viktigaste.

2011-05-26 @ 09:44:48

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0