En del av helgen som var i Stockholm.



Har hunnit dra in bilderna från Stockholm på datorn, det fanns många fina bilder, vissa kommer åka direkt in i soptunnan, andra kommer få stanna.

Denna tog jag när jag och Mark var ute och promenerade, vi pratade inte om något speciellt, jag var helt inne i mitt fotande och njöt av omgivningen. Det var roligt att gå iväg och få se en annan sida av området som jag aldrig sett innan, lekparken drog fram mitt barnasinne och jag hade kunnat stanna där länge och bara lekt av mig i alla gungor som fanns där. Jag provade en som var mindre lyckad, min bakdel var lite tung så jag tippade över och hade nog inte tagit mig upp på ett värdigt sätt om inte Mark hade hjälpt mig, denna gunga var dock perfekt. Jag vet inte hur länge jag bara låg i den och tittade upp mot solen och tänkte på hur vackert det var och hur lugnt och skönt det kändes i kroppen. Stackars Mark fick promenera omkring själv när jag bara slappade.



Det var en fin dag måste jag säga, kanske inte lika bra som dagen innan då det spelades kubb och sedan bowling på kvällen. Fredagen var en riktigt bra dag och jag fick upp smaken för kubb och kommer absolut spela det under sommaren när jag får chansen. Normalt brukar jag få dyngspö i kubb eftersom K är riktigt duktig och sällan missar när han kastar (om det inte är mörkt så han inte ser vad de står) men just denna dagen träffade jag och lyckades även bränna näsan så jag såg ut som Rudolf med röda mulen.



Nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen, där ska jag tvätta bort all sorg och ilska som rasat genom kroppen på mig för ikväll ska jag ha en riktigt bra kväll med mina vänner. Det är inte ofta så många av oss lyckas samlas men idag gick det över all förväntan.

Vi får se om jag lyckas ta med mig kameran och förevigar kvällen, mest troligt kommer jag inte komma ihåg att använda den.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0