Fredagen den 13:e.



Detta kommer vara sista gången jag berör detta ämne som kommit upp idag. Att svartmåla allt som varit och hugga under bältet är över för mig, om det får dig att må bättre, fine, men jag kommer inte vara där och läsa. Jag ska gå vidare med mitt liv och för första gången på så många år ge allt av mig själv och inte hålla tillbaka p.g.a. något som varit.

Du vet vad du ska säga för att få ner en i skiten, du gör det riktigt bra, man jag ska skaka av mig det. Det är ett sorligt slut på något som bara hade kunnat få vara och bli ett fint minne. Jag borde kanske ha väntat mig det, men naiv som jag är så trodde jag inte det.

Jag är van att bli utmålad som den elaka häxan, bitchen i historien och vet du vad, jag kan leva med det, if it makes you happy.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0