Lördag!


Hennings konstverk

Festen igår var verkligen toppen! Vi började med middag, jag hade gjort couscoussalladen, en vanlig sallad, vinägretten också fanns det bröd och tzatziki till också, middagen verkade gå hem hos alla så jag ska skriva ner receptet här på bloggen i ett separat inlägg.

Efter middagen gick jag och Elina och shoppade lite på Hemköp, det blev blåbärssoppa, grädde, en konstig dricka och choklad med någon jordgubb/cheesecake i (kommer dock inte ihåg hur den smakar). Inne på Hemköp mötte vi Dl som också var och shoppade lite. Sen började festen!

Den gick från klarhet till klarhet, det var mycket skratt och allt gammalt groll som funnits existerar inte. De spelade lite pictionary men eftersom vi inte hade spelet fick alla komma på olika saker, K drog ur sig så bisarra saker så jag fick hjälpa till och den först bilden är mitt ord, kan ni gissa vad det är? :o

Vet inte vem som skrev det som skulle ritas men K ritade

Under kvällen var det många djupa samtal som pågick och det kändes skönt att prata ut om saker för att sedan kunna släppa det och gå vidare mot nya horisonter. Summan = Jag hade riktigt trevligt och hoppas att det inte kommer dröja flera månader innan alla kan samlas igen och ha trevligt tillsammans. Nu är ju sommaren snart här så jag hoppas på grillkvällar, kubbspel och bad när alla lyckas vara lediga vid samma tillfälle!

Såg idag att jag blivit ganska frapead på facebook av mina kära vänner, men mina kära bönor, hämnden är ljuv! Min syrra den tokan verkade tro att det var jag som skrev det, haha, hon tror inte mycket om lillasyster ;) Nåjå, jag ska se om jag får undan lite disk och sen ska jag nog sträcka ut mig en stund.

Ps. Andra bilden var inte helt rätt att lista ut upptäckte jag när jag såg den färdig på bordet, jag hade då inte tagit den, kanske ni kan? Ds.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0