Lumene Vitamin C+




Nu har jag hämtat ut mitt paket från Buzzador, det innehöll 1 stor burk med "Lumene Vitamin C+ with Arctic Cloudberry" och 15 testburkar. Jag öppnade och luktade på innehållet och det luktade gott (mycket viktigt om man ska sätta det i ansiktet) så nu ska jag och K prova på detta under ett tag. Mina vänner som bor i Härnösand kan titta in och hämta provburkar om ni vill testa på ni också, ska spara till familjen där uppe i norr också så de får testa på. Hur ska de kunna motstå en dagkräm som innehåller hjortron? :)

Stay tuned!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hur kom det sig att du också fick en massa provburkar? Var det något speciellt erbjudande? :)

2011-05-17 @ 20:53:12
Postat av: Anna

Det brukar vara så med Buzzador så att man kan "sprida" produkten vidare så att fler får prova.. det är det som är meningen med allt :)

2011-05-18 @ 10:49:00
Postat av: GBP

Testade denna dag-och nattkräm i höstas och blev så förälskad i framförallt doften OCH lystern man fick i ansiktet. Så burkarna har en given plats i mitt badrumsskåpet nuförtiden :-)

2011-05-19 @ 14:26:27
URL: http://healthaboveall.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0