Lunch!



Hallå alla, dagens lunch är serverad! Jag kör på tortellini som är fylld med spenat och någon slags ost, denna köpte jag på Coop men jag ska nog hålla mig till den jag hittade på Hemköp för Coops smakade lite konstigt, antar att det är en annan sorts ost i den. Till detta äter jag Barillas Basilicosås och parmesanost. Det är en väldigt enkelt men ack så god lunch, man kan säga att detta är den mat som är i mitt huvud just nu och har varit det sen jag lämnade Stockholm.




Nu ska jag ta mitt pick och pack och vila, jag känner mig riktigt snuvig, känns som en blandning av allergi och förkylning och lite senare idag ska jag ner på stan med lite provexemplar från Lumene Vitamin C+. Dagen/kvällen kommer avslutas med några timmars jobbande och sen hem till familjen.

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Så känner jag också! ;) Till skillnad från att min karl är duktig på att bära och får lite styrketräning på samma gång ;)



Ps - den där basilikaröran är sååå god!

2011-05-18 @ 11:27:42
URL: http://spindeltjejen.se

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0